Hvordan taber jeg mig hurtigt?

Det er et ganske ofte stillet spørgsmål: “Hvordan taber jeg mig? Og gerne hurtigt?”. Vi har forsket lidt i sagen på nettet, og umiddelbart vil vi anbefale dig at kigge på et par artikler.

Den første artikel handler om hurtigt vægttab: Klik her

 

Den næste artikel handler faktisk om den efterhånden verdensberømte suppe, der sparker et vægttab i gang lynhurtigt: Suppekur

[learn_more caption=”Mere om emnet”] 1. Drik masser af vand. Vores krop har brug for en masse vand, så give efter for vand. Vand er ikke bare måde at skylle ud giftstof, men hvis du har mere vand i kroppen, vil du generelt føler sig sundere og montør. Denne sig selv vil modvirke enhver tendens til slugten. Den bedste ting ved vand er, at der ikke har nogen kalorier overhovedet. 2. Start dagen med et glas vand. Så snart du vågner, sluge et glas koldt vand. Det er en vidunderlig måde at starte dig dag og du behøver kun en mindre mængde af din morgenmad drink efter det. Et glas vand lader alle dine mavesyren og sortere i smører indersiden af ​​din krop. Du kan have din formiddag kop te, men har det efter et glas vand. Det er godt for dig. 3. Drik et glas vand, før du starter måltid. Vand naturligvis brug for nogle rum, så du føler fyldigere uden egentlig at skulle ting selv. 4. Har et andet glas vand, mens du har den måltid. Igen dette er en anden stor hvordan man kan tabe sig hurtigt super spids og en måde at gøre dig fuld, et andet stort vægttab tips, så du kan faktisk stige fra bordet, at spise mindre, men følelse af mæthed bare det samme. I stedet for at drikke det til en slurk, tage slurke efter hver bid. Det vil hjælpe maden til at bosætte sig hurtigere, så du får den følelse at du er fuld hurtigere. Sidebemærkning: Vand er sådan en bemærkelsesværdig ting, men sjældent gør vi give dem den kredit, det fortjener. Vidste du, at mere end 66% af din kropsvægt er intet andet end vand “Det er utroligt! Vand spiller også en afgørende rolle for vægtkontrol, hvilket er hvorfor jeg doneret så meget plads til det, ovenfor. 5. Holde sig væk fra sødet flaske drinks, især sodavand. Hey alle dem, cola og sodavand er sødet med sukker og sukker betyder kalorier. Jo mere du kan skære ud på disse sødet flaske drikke, jo bedre for dig. Så hvis du skal drikke sodavand, så hold dig til diæt sodavand. 6. Medtag i din kost ting, der indeholder mere vand som tomater og vandmeloner. Disse ting indeholder 90 til 95% vand, så der er noget, du har at miste ved fester på dem. De fylder dig op uden at tilføje til pounds. 7. Spis frisk frugt i stedet for at drikke juice. Juice er ofte sødet, men frisk frugt er naturligt sukker. Når du spiser frugt, tager du i en masse fiber, som er nødvendig af kroppen, og frugter selvfølgelig er en glimrende kilde til vitaminer. 8. Hvis du har en trang til frugtsaft derefter gå til frisk frugt juice i stedet for disse, der indeholder kunstige varianter og farver. Eller endnu bedre, så prøv at lave din egen frugtsaft pas på ikke at forsøde den med alt for mange kalorier. 9. Vælg frisk frugt for forarbejdede frugter. Forarbejdede og konserverede frugter har ikke så meget fiber som frisk frugt og forarbejdede og konserverede frugter er næsten altid sødet. 10. Forøg din fiber indtagelse. Som jeg nævnte, kroppen har brug for en masse fiber. Så prøv at inkludere i din kost så mange frugter og grøntsager, som du kan. 11. Gå amok på grøntsager. Grøntsager er din bedste satsning, når det kommer til hvordan man kan tabe sig hurtigt. Naturen har en fantastisk spredt, når det kommer til at vælge grøntsager. Og bladgrøntsager grønne grøntsager er din bedste satsning. Prøv at inkludere en salat i dig kost altid. 12. Spis intelligent. Forskellen mellem menneske og dyr er, at vi er drevet af intelligens, mens dyrene er drevet af instinkt. Må ikke bare spise noget, fordi du har lyst til at spise det. Spørg du selv, om din krop virkelig har brug for det. 13. Se, hvad du spiser. Hold et vågent øje med alle ting, der går i. Nogle gange garnishes kan rigere end maden selv. Akkompagnementer også kan være meget rig. Husk, at det er den nemmeste ting i verden at spise noget uden at vide, at det var noget, du ikke skulle have spist. Selektiv hukommelse, du kender ” 14. Kontrol, søde tand. Husk, at søde sager generelt betyde flere kalorier. Det er naturligt, at vi har trang til søde ting, især chokolade og andre konfekture. Tag denne vægttab tips alvorligt og gå let på specialer ting og hver gang du spiser noget sødt forstå, at det kommer til at tilføje et eller andet sted. 15. Fix gange at have mad og holde sig til det. Prøv at få mad på faste tidspunkter af dagen. Du kan strække disse tider med en halv time, men noget mere end det vil påvirke dit spisemønster, vil resultatet enten være et tab af appetit, eller at hunde sulten følelse, som vil gøre dig kram dig selv med mere end hvad der kræves af de næste gang du spiser. 16. Spis kun når du er sulten. Bonus hvordan man kan tabe sig hurtigt tips her-> (sørg for at du ikke bare tørstig!) Nogle af os har en tendens til at spise, når vi ser mad. Vi bruger partier som en undskyldning for at fylde os selv. Forstå, at effekten af ​​en hel uge med slankekure kan være spildt ved blot én dags fest mad. Når du bliver tilbudt noget at spise ikke afvise det helt lidt bare pause på en nibble, så du ser ud til at tænke på dine manerer og på samme tid kan se din kost. 17. Afslut mellemmåltider i mellem måltiderne. Må ikke falde for snacks i mellem måltiderne. Dette gælder især for dem, der har til at rejse en masse. De føler, at den eneste gang, de kan få en bid at spise er snacks og junk food. Det største problem med de fleste snacks og junk food er, at de normalt er mindre påfyldning og indeholder en masse fedt og kalorier. Tænk pommes frites fristende, men frygteligt opfedning. 18. Snack på grøntsager, hvis du skal. Man kan få det sulten i mellem måltiderne. Det er noget, du kan godt styre. Eller endnu bedre, så prøv gumlede på gulerødder. De er en glimrende måde at tilfredsstille de sultne veer og er gode for dine øjne og tænder. Sandt nok, kan du ende med at blive kaldt Snurre Snup, men dens miles bedre at blive kaldt Snurre Snup end Fatso.[/learn_more]
Tagged med:
  • hvordan taber jeg mig hurtigt
  • hvordan taber jeg mighurtigt
  • 4 hour body dansk
  • hvordan man taber sig hurtigt og nemt
  • hvordan taber jeg mig let
  • hvordan taber mig sig hurtigt og nemt?
  • hvorfor taber jeg mig ikke på suppekur?

Post to Twitter Post to Facebook

2 thoughts on “Hvordan taber jeg mig hurtigt?

  1. Hej Jeg har været på suppekur og det var ikke sjovt! De var effektivt men ikke spor sjovt. Jeg faldt over bogen “The 4 hour body” som er super god. Jeg fandt en dansk side der beskæftiger sig med samme princip nemlig effektivkur.dk. Jeg har prøvet denne kur, den er langt bedre og jeg tabte mig hurtigt 5 kg. Denne kur kan VARMT anbefales.

  2. Husk, at et varigt vægttab er en livsstilsændring – der er ikke nogen nem vej.

    Jeg har fundet nogle interessante artikler omkring vægttab her:

    1. Du opnår det sundeste vægttab ved at kombinere motion med diæt, fastslår et nyt studie publiceret i New England Journal of Medicine.

    Kilde: http://www.fitness-guide.dk/et-sundt-vaegttab-opnas-gennem-motion-og-diaet/

    2. Et stort sundhedsprojekt har midtvejs i undersøgelsen vist, at du kan tabe dig af at spise nordisk-inspireret mad i stedet for gennemsnitlig dansk mad.

    Kilde: http://www.fitness-guide.dk/undersogelse-positive-midtvejsresultater-med-nordisk-mad/

    3. Tang kan være fremtidens slankemiddel. Men det er en bestemt type tang, der er tale om, nemlig de såkaldte brunalger, viser dansk forskning.

    Kilde: http://www.fitness-guide.dk/dansk-forskning-tang-er-et-effektivt-slankemiddel/

    Når vi taler om vægttab, så er din motivation afgørende. Læs, hvordan du skaber motivation for dig selv og hvordan andre har haft succes med at nå deres mål her: http://www.fitness-guide.dk/motivation/

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *