Telefonpasning – hvordan og hvem?

En firmatelefon, der ikke bliver passet, er en af de alvorligste kilder til tabte kunder i en virksomhed. Du kender det sikkert fra dig selv: Hvis du ikke kan komme i kontakt med et firma – for eksempel en håndværker – vælger du bare en anden at ringe til i stedet. Heldigvis er der flere og flere mindre virksomheder i håndværkerbranchen og andre servicefag, der benytter sig af professionel telefonpasning.

Hvilket firma er bedst til telefonpasning?

Der er mange udbydere af den service, der både kendes som telefonpasning, receptionsservice og beskedservice – nogle er gamle i branchen og andre er helt nye. Vi har taget et kig på en del af udbyderne for at finde den bedste, og vi har set på følgende kriterier i den undersøgelse:

  • Økonomisk soliditet – kan vi forvente, at telefonpasningsbureauet også er der i morgen?
  • Fleksibilitet i åbningstider – passer det med de tider, vi vil have vores telefon betjent?
  • Medarbejdernes erfaring og talemåde – er de kompetente og taler de ordentligt til vores kunder?
  • Modtagelse af enkle bestillinger – kan de modtage ordrer fra vores kunder?
  • Rapportering – hvordan, hvor hurtigt og hvor præcist får vi beskeder?

Vi har valgt en “vinder” baseret på ovenstående kriterier. Det udelukker bestemt ikke, at der er andre gode bureauer, der leverer telefonpasning, men firmaet herunder var bare lige en tak bedre på alle fronter inkl. prisniveauet.

[box] Vi valgte firmaet Blumensaadt som det bedste bud på en professionel og høflig telefonpasning, der samtidig er til at betale.

For mere information: Blumensaadt Telefonpasning[/box]

 

Tagged med:
  • telefonpasning bedst

Post to Twitter Post to Facebook

One thought on “Telefonpasning – hvordan og hvem?

  1. man skal også passe på når man outsourcer telefonpasning til udlandet. Det kan nemt gøre at kvaliteten ikke er god længere. jeg hader at få en person i røret der ikke taler dansk.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *